نقش رسانهها در مهندسی آرای انتخابات
هدی قدسیان (فردارسانه) – بیش از نیم قرن است که «تلویزیون» پا به عرصه تبلیغات…
هدی قدسیان (فردارسانه) – بیش از نیم قرن است که «تلویزیون» پا به عرصه تبلیغات…
هدی قدسیان (فردارسانه) – ستادهای انتخاباتی چندین ماه قبل از برگزاری انتخابات فعالیت خود را…
عمادالدین قاسمیپناه (فردارسانه) – تاثیر شبکههای اجتماعی بر انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از…
باران ستوده – سامانه جامع رسانههای کشور (e-rasaneh.ir) در کنار نمودارهای آماری، از قابلیت بسیار…
فردارسانه – تیتر یک برخی از روزنامههای چاپِ روز یکشنبه 3 تیر ۱۴۰۳ در فردارسانه نقد شده…
فردارسانه – تیتر یک برخی از روزنامههای چاپِ روز شنبه 2 تیر ۱۴۰۳ در فردارسانه نقد شده…
فردارسانه – تیتر یکِ برخی از روزنامههای چاپِ روز پنجشنبه ۳1 خرداد ۱۴۰۳ در فردارسانه…
فردارسانه – تیتر یکِ برخی از روزنامههای چاپِ روز چهارشنبه 30 خرداد ۱۴۰۳ در فردارسانه نقد شده…
معصومه رشیدی (فردارسانه) – رسانههای اجتماعی شکلهایی از ارتباط هستند که تولید، انتشار و تبادل…
عمادالدین قاسمیپناه (فردارسانه) – از جنبه رسانهای، مناظره اول بین شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری…